sjuklingen

visning kl 9.30 idag. Och det innebar att jag gick upp aptidigt, på min lediga dag!! jag var uppe och körde Oskar till jobbet kl 8, direkt iväg till min kärlek för att fodra. Såg honom knappt längst bort i hagen, men efter en stund så skymtade jag till de turkosa täcket i snön. ropade och han kommer givetvis springandes, Har jag världens smartaste häst?! JA! Han verkade supernöjd över att få komma in för att få lite mat och massa pussar & kramar av mig.  Jag är supermesig när jag ska lämna honom i hagen sen igen, han ställer sig alltid vid grinden och tittar när jag går, och då måste jag säga flera gånger att "jag kommer imorgon älskling".. Jag har verkligen världens bästa och finaste häst.

Sen efter de åkte jag faktiskt och solade, kanske inte så superbra när man är mega förkyld men jag hade ingenting att fördriva tiden med och lite färg på kroppen sitter alltid bra! Kom hem och åt lite frukost nu, ska springa in i duschen nu för att sedan bege mig mot staden. Apoteket here i come! Ska kika runt lite med mamma, mysigt mysigt. Sen blir de fika med girlsen.


Jag borde skynda mig lite nu.. jagbör väl egentligen ligga hemma och kurera mig men jag HATAR att bara vara sjuk och ligga hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback