shit!

blev en lång och rolig fika med tjejerna. Tack ska ni ha! Planeras lite partaj när ellen & miranda kommer hem. Så nu ska de inte dröja länge innan vi alla ses igen! :)

Jag mår skit, ont i bihålorna, näsan rinner och huvuet värker. Käkarna värker också, men de kan nog bero på att jag skrattat mycket under fikan..

Hämtade oskar på jobbet, och givetvis åkte han direkt vidare till götene för att pilla på någon pryl?! Så nu sitter jag här igen, dödshemskt att ingen tar hand om mig! ( blir ärligt lite förbannat)  Och klart han ska åka, givetvis. Det är väl inte de jag säger MEN ibland så tycker jag faktiskt JAHIJDINIDJNAN   Ne jag ger upp blä. 
 jag är fucked förbannad på allt nu! eller förbannat och förbannad, jag är besviken. Kommer nog bli mer besviken imorgon också. 
Fan ta de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback