semla och hallonpaj

Oskar hämtade mig på jobbet igårkväll och han hade en semla med till mig! WIHO! Så väl hemma tog jag en snabbsnabbsnabb dusch för att hinna inta soffan och hinna se "solsidan". Smaskade i mig semlan och konstaterde at min svärmor gör dom gooooodaste semlorna i hela världen.  Somnade tidigt, är ju ingenting vettigt på tven trotts at det var fredagskväll?! :S

vaknade upp av oskars hemska larm imorses, han skulle upp och jobba. Jag blev klarvaken och kunde absolut inte somna om.. Så nu har jag sett på nyhetsmorgon och ätit hallonpaj till frukost, SÅ HÄLSOSAMT! och jag misstänker att oskar åt typ 5 kanelbullar till frukost eftersom de låg en tom fryspåse i köket..

Dagens planer är luddiga. Det är "klass två varning" Undrar lite vad de betyder? Har iaf förstått att man bör hålla sig inne..  Pappi har öppet varv på sitt företag och jag får nog ställa upp och gå dit en sväng. Han pratade om att de fanns en flytväst till bebis som jag fick om jag ville ha den.. 
  Och ikväll är det jobb som står på schemat, sådär lockande i snöstormen! Kunde knappt ta oss ut med bilarna från parkeringarna igår. Hoppas verkligen det går bättre idag.  Ska ta en promenix med mormors hundar på rasten också, om dom nu vill gå ut i kylan.

Dags för att kanske göra sig en smörgås och ladda upp inför dagen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Hallonpaj lät gott :)

2010-02-20 @ 15:16:28
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback