på g till jobbet

Jag borde inte skriva nu, jag hinner absolut inte men det är roligare att skriva här än att anstränga mig och plocka ordning i köket.. 
 börjar jobba om 25 minuter, pappa får äran att köra mig dit idag pga oskar har bilen och ska iväg till götene ikväll och pilla på sin nya leksak; en gocart.  Killar?! ...

Imorrse vart jag uppe med tuppen och tog en promenix bort till mamma som offrade sig att hänga med mig till guldvingen för att lämna lite prover. Gick smärtfritt och fort! jag är väldigt lättstucken.
 hade en såå mysig dam som stack mig idag, hon gav mig massa komplimanger för min mage(vilket jag inte förstår varför men) och hon tyckte den var liten för att vara så långt gången. Tack gud för de, jag har nog med problem över att vara såhär stor.. Och större kommer jag väl bli!

Hem och lagade mat, stina kom och det bjöds på kyckling i grön curry. verkades uppskattas. Hon va brun å fin efter 2,5 veckor i thailand. Lyckomänniskor! Skulle också behöva en utlandsresa nu..

Ska nog passa på att kasta mig i solariumet ikväll efter jobbet, vadå kanon jobbförmån?! Inte solat på länge och det behövs verkligen nu. 
Hoppas ni får en bra kväll och helg medans jag sliter på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback