oj trötthet.

Slut i kroppen. Ögonen vill bara blunda och ryggen värker. Har under dagen städat & tvättat, skönt att få det gjort och det är alltid skönt att få favoritkläderna rena. Har rensat lite i min gaderob, eller rensat och rensat. Jag kan inte slänga några av mina kläder, aldrig aldrig. Har sjukt mycket kläder, egentligen. Fast nu har jag INGENTING! Får inte på mig tröjorna och byxorna var bara att glömma för längesedan, jeansen blev nerpackade i kartonger fort. Satte förävrigt på mig en skjortklänning förra veckan, och jag fick verkligen inte av den. Jag fick ringa oskar och kolla vilken tid han hade lunchrast för att jag vägrade klippa sönder den och behövde hjälp att dra.. Han tyckte givetvis detta var sjukt skoj, jag grät!

Herrn borde komma vilken minut som helst, handling står på vårt schema. Kylen är supertom, eko eko.



Lite bebisskriverier också; sparkar och dansar runt som hejsan, sällan lungt där inne. Undra om de blir såhär aktivt utanför magen också, isf kommer nog ungen klättra på väggarna samma sekund som den är ute.  :)
  Oskar gjorde en upptäckt igår! Min navel har börjat vända sig utåt!!! Jag trodde faktiskt knappt att de skulle ske eftersom den tidigare varit väääldigt djup. Men nuså ser den helknepig ut.   Magen växer förävrigt sjukt fort, har smällt till dom senaste veckorna, känner mig som en flodhäst.


Nu måste jag kolla lite i kalendern och försöka hitta en ledig helg(förossbåda) för en Ikea trip och kanske möjligen en visit hos oskars syster?  Sen springa ner och hämta upp tvätten.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, vilken mysig blogg du har! Tänkte bara tipsa om en tävling jag har på min blogg där man har chansen att vinna en gratis gravidfotografering med Adorable moments.

Kolla här: http://minbebis.com/blogg/sofia/2010/02/20/tavling-vinn-en-gravidfotografering/

2010-02-23 @ 09:27:02
URL: http://minbebis.com/blogg/sofia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback