Oj, så trött!

är så trött, så trött, sååå trött nu. Sovit kasst, mycket ovanligt. ville bara skrika och å ligga på mage och sova, men icke icke det funkar inte alls. Oavsett med hur mycket kuddar somhelst. Bara att gilla läget antar jag.
  jobbat och kom precis hem. ryggen värker lite och jag har nog i stort sett bestämmt mig för att bädda ner mig en liten stund och njuta av eftermiddagen.  ska antagligen hjälpa johanna att måla om sen, får se om min rygg orkar de för den spökar hela tiden!

jao, blir jobb imorgon också, ledig torsdag och sedan fullt upp med jobb heela långa helgen. Känns ganska OK ändå, oskar är nog nöjd att jag jobbar kvällarna så han kan liga hemma framför tvspelet utan att ha mig tjatandes hemma!

Var på MVC igår, allt var kanoners! följer kurvan perfekt. Så nu har jag uppenbarligen ingenting att gnälla över, eller hur oskar?!  jag tycker jag flåsar lätt, men ungen trycker väl på ALLT!
sfmåttet; 23cm
hjärtslag;130/min



Är sockersugen nu. Och det är tomt på godsaker här hemma.. Eller finns ben&jerrys i frysen men den gillar jag icke, oskar får äta upp den(vilket jag inte tvekar på att han gör). chips ligger på bordet men dom smakar äckelpäckel.
på jobbet fick vi semeltårta idag av chefen, gulligt av henne! Ganska smaskigt var det också! :-)  Ska nog gå och länsa skåpen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback