måndag, igen.

Veckorna går tokfort!  Sov länge, drog mig i sängen och njöt av att få ta ordentligt med plats. frukost i soffan och lie tvblegande, aldrig någoning bra på tv!
Bestämde mig för att ta tag i städningen. lyckas på något sätt riva ner hela gardinstången i vardagsrummet, kaos! sedan tavelrammen runt tven, den lyckades jag iaf få tillbaks helt på egen hand. Blev tusen gånger trevligare här hemma nu när det är städat och de mesta av byggdammet är borta.. verkar omöjligt att få bort sånt?!

Johanna kom förbi, jag lagade lite middag och vi fikade även supergoda chockladrutor som hon hade köpt med sig. Tackar tackar för mysigt sällskap under eftermiddagen! Jag insåg i samma veva som johanna drog hem att jag hade tvättid, sprang ner med all hemsktvätt och nu är de sista i torktumlaren.. Oskar har lovat att hämta det sista, jag har ont i ryggen och känner mig slö..  Har också bakat hallongrottor, men det verkar strört omöjligt att få sådana bra?! Ska unna mig en sådan nu och kanske en päronsplitt, annars är äter nog oskar upp dom!


Ha en bra kväll!
Kajsa aka kossan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback