lördag igen!

Hur skönt är det inte med helg igen?! :-)

gårkvällen var de "fredagsmys", vi gick ner till affären eftersom oskar ville ha dricka. Kom hem med en låda päronsplitt som vi festade till fredagen i all ära med! Han var förävrigt dålig igår och var hemma hela dagen, jag var ute på lite ärenden och sen bjöd vi hem mamma på lunch. 
rolig som jag är på kvällarna så somnade jag skönt i soffan redan vid 22 tiden igårkväll, kvällen har väl knappt börjat för alla andra vid den tiden?! hehe.

Idag började Oskar jobba vid nio. jag kunde inte somna om och gick upp ch åt en enooorm frukost, brukar vanligvis inte gilla frukost. Begav mig till älsklingen i stallet för att ta en runda, vi begav oss ut barbacka, skönt att få lite värme på rumpan av hästen.. Hittade en stor åker som jag briljant tänkte att vi skulle rida rakt över, och jag manade på lego, visade sig vara extreeemt mycket snö. Han fick pulsa fram ordentligt och lyfta på benen! Riktigt mysigt var de! :) Han verkade dock tycka att jag borde valt en annan väg.

Nu har jag värmt upp min frusna kropp med en glödhet dusch, och nu väntar jag på middagen i ugnen. gubben fixar och donar så fint här hemma. Han är ju bra söt den godingen! Ska hjälpa till lite nu och senare iväg för att jobba kväll, mindre lockande när det är så fint väder. Hade velat ut och ha picknick i snön..

Ha en toppen lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback