jobb och matlagning

gjorde städdag på jobbet, enbart städa.. Låter inte kul och är inget vidare heller! Men dagen gick fort, känner av i kroppen att jag inte riktigt är lika smidig som förut. Om jag någonsin varit smidig vet jag inte riktigt men?!
Kom hem tidigare än jag trodde, superskönt.  Jag hade för mig att farsan och jag bestämde lunch idag men icke, han skulle ut och käka med andra. Så jag fick trist åka hem och länga ihop middag, KASST!
  Oskar hade tagit fram köttfärs så jag har kastat ihop en lassange, hoppas den blir lika bra som sist jag gjorde de. Nu kommer väl visserligen herrn gå i taket när han ser att jag har kidneybönor i den och sitta och peta i maten som ett litet barn..


Nej, dags att ta ur den ur ugnen och försöka stoppa i mig lite mat.




Får skicka några stora gratulationer till Malin & Johan som äntligen fått sin lilla WILMA till världen. Grattis Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback