jaha.

åter igen är jag uppe med tuppen. Oskar skulle jobba och jag kan inte vakna efter klumpedunsen trasslat sig ur sängen och skramlat i köket. Han tog förövrigt den sista smörgåsen som existerade i vårt hem, vrålhungrig som jag är så känns de ganska bittert! Finns absolut inget ätbart kvar, fick ta mig ett stort glas oboy för att få lite sockerkick iaf.

Inatt har jag knappt kunnat andas ordentligt. Varit uppe och knaprat alvedon i ett! tungan känns svullen och hela kroppen värker. Jag skulle verkligen behöva till apoteket, men en promenad dit känns ganska avlägset i detta skick?!  O har bilen och skulle direkt till svärföräldrarna osv. Kanske får ringa och be pappa hjälpa mig. Tur att ens föräldrar alltid finns där och ställer upp! 




Nej, jag ska låta bli att skriva massa bittra saker. Jag återkommer när jag är glad och piggelin, kan säkert dröja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa en bild på din mage snart så man får se hur den har växt :)?

2010-02-28 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback