helg på jobbet, yey!

Trodde nästan det skulle bli att bosätta sig på jobbet. VAD SNÖ! Jiiiisses.  Kaos i kommunen tror jag, vissa hemvårdsgrupper åker bandvagn. Hade vart sjukt spännande att behövt gjort de faktiskt! Men givetvis klarade vi oss galant, Tack godegud för fyrhjulsdrift! :)  Så helgen har innebärt jobb. Kan inte säga någonting mer roligt om vad som hänt, låter kanske supertrist?!

Natten tills idag levde bebis runt mycket, låg sömnlös länge! Och jag blir typ pigg när det håller på och bökar runt i magen på mig. Det har iof hållt på lika mkt på dagen och givetvis började det direkt nu när jag satte mig här på soffan, mysigt! 

 Jag känner att magen har exploderat de senaste veckorna, känner mig supertjock. Och nej, det är inte de att jag inte gillar magen utan att jag tycker kläder är hemskt att ha på mig. Mysbrallsen går varmt här hemma, oskars är favoriterna. Kvittar att jag har flera nya, hans snor jag ändå! Och inte på tala om hans goa luvtröjor?! Men hur skoj är sådana kläder att gå ut i. Njaa, inte riktigt så skoj. Skulle verkligen behöva ett par jeans till. Men jag är lite för snål tror jag. Kommer inte direkt ha användning för dom efter! hrmpr?! jag ska allt få tillbaks min riktiga kropp, fort. Ska bli en fruktansvärt massa promenixer och ridning hela våren och sommaren. Längtar så efter att få rida en ordentlig hopplektion och ett svettigt dressyrpass på mig världsbästa häst.

Oskar hade fixar lite när jag kom hem. Men disken stod kvar, känner nu att jag inte ens vill gå ut i köket och kolla  på högen..  Så därför verkar kvällsmaten bli köpepizza ( känns inte bra att erkänna det efter mitt klagande om att bli större & fetare) Karaktär liksom?! :|


Nu ska jag springa och kissa för typ hundratusende gången idag. Och sedan försöka pussa och krama på min kära sambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback