drar ut på't...

Kom hem för en timma sen ungefär. slängde förbi pizzerian och köpte med en kycklingrulle hem, hade jag absolut gjort mig förtjänt av efter dagens arbetspass.  Nu sitter jag här i soffan, som fastklistrad?!?
Ska hoppa in i duschen, torka av golven och plocka bort lite prylar och bråte innen mäklaren kommer för värdering. Sedan ska jag iväg på "jag vet inte vad" med en gammal vän, någonting jobbrelaterat vet jag men har inte fått mer detaljer än det. Spännande!

Är dock sjukt trött, sovit kasst inatt och antagligen haft feber. Känner mig fortfarande lite krasslig och konstig i kroppen, har fan inte tid att gå och bli sjuk nu heller!  Tack godegud att de är helg, ledig helg framförallt efter morgondagens arbetspass. 

Nu ska jag leta efter någonting gott, sockerbehov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback