De kommer mera...

jag ska lägga upp kort på magen som önskas. Men O & jag har varit kassa med att hinna ta kort. Ska fixa de imorgon, lovar! :)  annars är den enooorm enligt mig. Och brösten lika så(fick de bevisat för mig idag)
 vi åkte till överby efter en härlig sovmorgon idag, strödde pengar omkring oss kändes de som.
 Oskar fick sig flertal tröjor & en hatt. Jag investerade i ett par jeans och en skjorta, och alla som känner mig vet att jag sällan orka prova kläderna i affären. Och nu gör jag absolut inte de, på tok för omständigt att behöva böja sig ner och ta av både skor och byxor med en tjockismage.    Så anyway, köpte sakerna utan att prova. Jeansen satt kanoners, tack godegud. men tröjan gick inte över brösen, oskar fick hjälpa mig få av den. SHIT, då har man skev kroppsuppfattning!  ;)

Köpte även kläder till knodden i magen, (kommer bilder på de imorgon) Supersöta bodys och några små brallor. tror längtan efter den lille har satt in på oss båda lite extra nu. Hoppas våren och maj månad kommer fort. Både flytt och bebis på G, spännande spännande.




På kvällskvisten åkte jag till johanna och fikade.  mysigt med en liten pratstund! Efter de har jag mest suttit i soffan och gäspat medans oskar har legat och glott på datorn. Jag har klent med hårfärg också. Ska fixa och dona ordning håret lite mer imorgon. Ser hemsk ut just nu! :P  Skulle verkligen behöva en klippning också. Kanske får ringa en frisör ?


Ja somsagt, bilder är ni lovade imorgon! Både på magen och på våra inköp till bebis! :-)
Nu ska jag krypa ner bredvid min världsbästa sambo och försöka sova.  Nämnde jag föresten att jag har världens bästa sambo? hehe..

Kommentarer
Postat av: Sofi - 19&Gravid

Sv: Tack så mycket :) Jodå, det har allt blivit bättre och jag ska ringa till sjukhusets hjälpmedelsavdelning idag där jag skulle få ett stödband för rygg och mage. Så förhoppningsvis kan det bli ännu bättre när jag fått de.

Hur är det med dig och din mage då ? har den växt nått ? :)

2010-03-01 @ 11:04:34
URL: http://makkapakka.blogplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback