arg!

Är arg på min telefon, försöker få in mina bilder på datorn och de vill sig inte alls. Får invänta herrn och hoppas på att han kan trolla in dom åt mig lite fort och enkelt.   Jobbat idag, slutade tidigare och kunde icke åka hem pga det var visning på lägenheten. Skulle kännas mysko att vara hemma när det är okända folk som går och gransar vårt boende.. Så jag fick glida omkring lite, förbi pappas jobb en sväng och sa hej. Sedan hem och inta liggposition i soffan, ryggen orkade inte mer. har sen dess inte fått mycket gjort, glott på tv och njutit av eftermiddagen..

Oskar ska till götene ikväll och pilla på leksaken, jag tänkte försöka ta en promenad i snön och sedan kanske gotta mig framför en film?!




Vi hade planerat att åka till stockholm nu den 5 mars också, båtmässa.. Men givetvis upptäckte jag att jag ska jobba. Trist. Hade sett fram emot en helg där. Kanske åker helgen efter de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback