arbete och hemmafix!

oskar berättade lite glatt imorses förmig att det låg en "att göra lista" i köket och jag fick mer än gärna fixa sakerna på den..  precis vad man vill vakna upp till ;-)
Jag ska faktiskt vara lite snäll och göra hälften av sakerna iaf, jag vågar inte ge mig på att borra upp eluttag osv.  börjar jobba vid 15.30 och det är jag inte de minsta sugen på egentligen. Två kvällar irad nu framför mig, bara bita ihop. Jag slipper ju faktiskt vara hemma när oskar och pappi ska grejja här hemma och stöka ner.

Föresten, vi satte upp gardinstången igår somjag hade rivit ner. Jag förklarade för herrn att de vore bäst att göra två nya hål eftersom de inte kommer funka annars osv. MEN NEJ, han skulle ha på sitt vis, och han fick helt enkelt göra som han ville. Vad tror ni hände inatt?! JO, gardinstången har ramlat ner igen. HAHAHA. snopet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback