äntligen fredag

Som jag längtat! trodde knappt jag skulle komma upp ur sängen imorrses, mått kasst sen igårkväll. Känner mig hängig, ont i kroppen, huvudvärk och febrig! Hur kul är det inför helgen?!

på jobbet gick de iaf OK, trotts hängigheten. Nu känner jag mig helt död. Skulle verkligen uppskatta en helkroppsmassage, en pizza, bra film och en stor godispåse inför kvällen. Undra hur herrn känner inför det? tror dock han skulle iväg till götene. avskyr att vara ensam när jag känner mig krasslig, blir ynklig gånger tusen!

funderar på att krypa ner under täcket och kika lite på tven., som förövrigt inte visar ett enda vettigt program på dagtid, eller kvällstid heller!



alla hjärtansdag på söndag. Då är det exakt hundra dagar till datumet BF, milstolpe får vi väl kalla de iaf?  Skönt att vara under hundra dagar kvar sen! ungen lever annars loppan hela tiden, kickar ofta mot min blåsa. gärna när jag äntligen lagt mig skönt på kvällarna, verkar vara lite elak?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback