solsken

Solsken idag igen. Jag ska lägga mig på balkongen lite tänkte jag :-)

Påskaftonen spenderades med knytkalas hos tony & erica i götene, vi letate ägg i trädgården, åt massa smarrig mat och spelade spel.  Det sprängdes även lite raketer, och eldades upp en tomte?! Jag hade ont i ryggen och kände mig väl kanske lite halvtrist..

Idag har vi verkligen sovit länge, lite för länge. Oskar stack iväg med en bil till götene, så skulle han fixa & greja lite. Det gör att jag får grejja lite hemma och njuta av ensamheten! :-)
Vi har ett berg med disk eftersom vi varit utan diskborste i några dagar. Men nu är det inhandlat så jag har inten ursökt att inte ta tag i det längre..

Verkar som det blir grillning hos mamma&ola ikväll, årets första för vår del.
Nu ska jag ta tag i dagens bestyr! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback