onsdag

hostat hela natten, halsen gör ont och jag kurerar mig med att äta kakor!  
 tänkte ta mig en sväng om med dammsugaren här hemma och kanske ta tag i diskberget i köket, lika bra att få de gjort antar jag.. växer så fort?! :S

Hade tänkt åka till älsklingen nu vid lunch, sällan folk rider på ridbanan då men jag tror jag åker dit när oskar slutat jobba istället faktiskt. Då får han lite tajm för sig själv och sitt tvspelande (som jag gissar han kommer sysselsätta sig med).  funderar på om jag kanske ska åka förbi min söta mormor och låna hennes tvättmaskin till alla barnkläder vi inhandlade igår? Hon brukar tycka det är skoj att hjälpa till med sånt :-P

Nej nej, dammsugaren står och inväntar mig.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag får ta och hänga med dig ut och hälsa på lego någon dag! :P

2010-04-28 @ 12:02:29
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: eriika - the real preggosarius fat.

tacktack:)



haha näe jag gillar inte heller att stå framför kameran egentligen men min vän som även agerar fotograf gör det faktiskt myycket lättare,, hade aldrig vågat ta mej till en studio :P men de kommer nog gå skitbra, de är säkert stelt i början (skulle va konstigt om det inte va de;P) men sen så slappnar man av när man väl "kommit in i de" :)

2010-04-28 @ 12:59:26
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback