Oj oj!

Tack för era kommenarer! Någon skrev att jag inte bör sola, medans sandra säger att jag bör. och jag kommer sola, har hy som är kanonbra eftersom dn blir brun lätt och hur myckt snyggare känner man sig inte då?  Kan nog pigga upp nu när jag kännr mig som en valross! :)

Igår vart jag hos pappa & syster en sväng för att hjälpa henne med skolarbeten, tur att hon har mig som kan renskriva och fixa!  Passade på när jag var hos pappa att bränna över alla kort jag haft på hans dator till min. Så mycket gamla kort, jätteroligt att ha.
Kikade över lite kort på mig själv och jisses, ja vad ska man säga. Man ändras brutalt mycket i kroppen undr en graviditet, det är en sak som är säker..


 Bilden är tagen under tvåan/trean i gymnasiet.


Sommaren 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback