lördagsmorgon

i stillsamhet med min marabou chockladkaka..


gårkvällen; thaimat från wokhouse, smarrigt! film och sedan stensomnade vi. KORS I TAKET?! Oskar somnade sött på soffan och jag lät han ligga där. Skönt att få hela stora sängen för sig själv. 
  Blev väckt av att mamma ringde nu på morgonen, hon var påväg till stallet och ville säga till att jag slapp åka dit under dagen. De tackar jag för eftersom min hals nu är ännu värre..  Därför sitter jag nu här och har redan tryckt i mig en halv maraboukaka, jag kanske inte är gravid utan bara megafet?!
 Nu kan jag inte sluta äta heller, den kommer vara slut om en kvart ungefär!

Idag ska oskar till götene, rallybilen skall fixas inför rallyt den första maj.. Jag ska kurera mig. dödstråkigt!! Alvedon hjälper inte en gnutta och jag har tänkt tvinga iväg oskar till ica eller apoteket för att köpa strepsil åt mig, dom är goda och gör iaf lite nytta för de onda.

Har försökt övertyga mamma om att hon borde tillaga köttgryta i helgen, måste nog ringa och ifrågasätta hur det går med det.
Jag är annars ingen stor köttätare, låter helst bli. Men en köttgryta med potatis till och en maaassa kokta morötter måste väl alla bara älska?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback