Handlingsdag!

att få lön och bränna lite pengar kan få mig på otroligt bra humör. Hemskt att erkänna!  Vi ska åka till skövde när älskade sambo slutat jobba idag, har en lista på resterande saker att köpa till knodden. Skötväska är väl en hög prio, vet att jag sett en lämplig på stadium! Vill absolut inte ha en som matchar barnvagnen, då barnvagnen är lila så känns det som de blir lite mycket färg att ha en matchande väska. Och jag tyckte inte modellerna på skötväskor vi tittat på varit praktiska/snygga heller för den delen. Så en enkel från stadium får det nog bli. 
 
Nattlampa ska klickas hem från nätet också, Oskar har bestämt att vi ska ha en "lumilove" lampa i kaninform. Jag gillade pandan bäst men han får välja helt fritt! (kaninlampan var också söt!)





Passade perfekt att det var extra öppet i vissa butiker på Elins Esplanad i skövde idag, ända till klockan 21! Det jag/vi har tänkt köpa är lite mer pyjamaser, några extra par brallor åt knodden. Vi får väl se vad vi hittar!
Jag skulle gärna vilja hitta mig en luvtröja, en lång... Jag har många tröjor, säger iaf oskar, men ingen täcker magen längre. Och visst, onödigt att köpa nu när det knappt är någon tid kvar men sista tiden vill jag gärna kunna gå ut utanatt visa hela magen. Vet att åhlens haft några snygga! :-)


Nu ska jag ner i tvättstugan, boring. Sedan ösa i mig en stor kopp äckligt hallonbladste och försöka få tag i min kära mor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback