dags då?

När oskar kom från jobbet så vankades de fika här hemma, lite uppladdning för att orka åka till affärn och handla lite till våran tomma kyl & frys. Väl hemma så lagade jag fisk åt oss, ätbart och mättande.

Nu sussar han redan, eller om han kikar tv?  Och jag ska gå och koka mig hallonbladste nu och hälla i mig en kopp.. Är verkligen inte mycket för te egentligen, ofta sött och sliskigt. Hellre en stor kopp svart kaffe! Men nu ska ju dethära ha en hjälpande effekt på livmodern, lika bra att testa!
 

bebis har dansat runt hela kvällen i magen! Jag tror nästan huden spricker snart.  Oskar verkar tycka det är lite creepy, och det är väl det. Vår alienunge som har disco.
Jag längtar... ska bli så spännande att se hur den lille ser ut, ögonfärg, hårfärg, om han är lik någon av oss och vad han har för personlighet! en liten människa, helt ofattbart.



Soooomsagt, nu ska jag koka en massa te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback