äntligen

Inatt sov vi första natten här, vred och vände mig länge.. Kidsen i lägenheten ovanför har kenpiga tider att hålla igång på! Är nog en vanesak att höra grannarna lite mer. Förra lägenheten var de alltid tyst och skönt, kanske någon helg då det var party men det får man räkna med! :-) 

Svärfar, Oskar, mamma & ola körde på ordentligt igår. Jag organiserade, fick order att inte bära mer av mamma och oskar.. Bäst att lyda!  Bra jobbat och tack för hjälpen kära släkt.

Imorrse kunde jag inte somna om när oskar gick till jobbet vid halv 7, gick upp och städade badrummet. Kul att vi fått badkar, oskar invigde det redan igårkväll innan han somnade. 
Bygg gubbarna kom hit vid halv 8 och satte i ett handtag till den nybyggda balkongen, snabbt och enkelt. Dom tog till och med av sig skorna!  :P
 Direkt efter kom mammsen, hon hade lite saker med sig som vi glömt. Jag åkte med henne tillbaks och försökte hjälpa till lite och för att hämta våran bil som stod kvar där.

Så nu sitter jag här, i våran nya lägenhet.... Konstigt!!
Försöker få ordning på allt. Vi har sjukt många flyttlådor med kläder, så från och med nu är det shoppingförbud för min del. Och jag ska fasiken hålla det! 
Och jag måste nog erkänna att Oskar har verkligen haft tålamod med mig under flytten. Jag har nog blivit lite grinig och gnällt endel, han är underbar som inte tappar tålamodet och skäller ut mig. TACK HJÄRTAT! du är bäst.
Ska bli skönt att få en ledig påsk med dig nu.

Jag ska öka takten lite nu, ska luncha hos mormor vid 13tiden. Ska hämta upp syster innan. Hon sitter förövrigt hemma och kollar genom filmer på oss som små, ska försöka bränna över dom till dvd och spara. Superkul att ha sånt!

Byee. Ha en fin skärtorsdag! :-)
notis; MÅSTE plocka påskris! Har faktiskt köpt fjädrar!
Ska försöka slänga ihop en "bukett" åt mamma också. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback