29 april

Klockan är strax 13 och jag är redo för en fika med Sarah. Hon borde sluta jobba vilken sekund som helst :-) Har sovit hemskt dåligt inatt, oskar påstår att han inte fått någon plats i sängen ( vilketär konstigt eftersom jag mestadels suttit på sängkanten!?) Haft konstig känsla i magen, vet inte om det är konstiga sammandragningar eller om jag bara har ont.. Besvärligt!  Känns också som magen sjunkt väldigt mycket? Kanske är inbillning?!
Slutar det inte tills imorgon så ringer jag nog BM och rådfrågar.


Oskar ska antagligen åka och köpa matta till balkongen idag. VI i riksbyggen fick erbjudande omatt köpa från jubelsgolv för 1500 kr och gå la dom in den åt oss. Men herrn envsas om att göra det själv, och det tar endast 30 minuter säger han!  HANDYMAN!  Jag tjaffsar inte och låter väl honom göra precis som han själv behagar.


Redan fredag imorgon, är de valborg då?! de måste ju vara de... Första maj på lördag, då ska vi på rally. hrmp, ja jo rally. Oskar ska köra och eric är kartläsare. Därför åker jag och kära Sandra dit som stöttning. Hoppas verkligen på bra väder då! inget skoj att slå i regn och rusk direkt.

Nu ska jag klä på mig och öka takten lite! Har ingen jacka, katastrof. Inga kläder passar och jag mår kasst över detta. Kommer fan troligvis aldrig komma  alla mina kläder igen heller.  Måste förbi mammsen och hämta gummistövlar, det ska med på lördag. Förberedd är jag iaf! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback