28 april

regn och rusk, ganska skönt tycker jag. Får inte de minsta dåliga samveta av att sitta i soffan och gotta mig! :-) 
 
Herrn och jag sitter i olika rum med varsin dator, han betalar alla räkningar och jag surfar runt och dökollar sidor. Helt rätt upplägg tycker jag. hehe!

Var i stallet hos min älskling, han blev lite frisserad i manen. Ser nu ut som ett "jag-vet-inte-vad" eftersom det ver mycket mer intressant att röra på sig när jag ville han skulle stå still. Min lilla toker! 
 På hemvägen från stallet blev de stop på ICA, hårfärg behövdes! och lök... Oskar hade sagt att han skulle fixa köttfärsås, smarrigt smarrigt. Men han den lille låg invirad i en filt på soffan med kudden över huvudet och sussade, så jag tog saken i egna händer och gjorde en imponerande egen köttfärsås! :-D




Har VÄÄÄÄÄÄLDIGT mycket sammandragningar idag. Brukar ha mycket men nu är det extremt mycket mer och jag kan inte sätta fingret på om det gör lite ont eller om det bara känns annorlunda?  Bebis sparkar gladerligen så jag tar förgivet att han mår bra :-)
 Tänk att vi snart ska få träffa honom.. konstigt. Vet inte om jag är redo?! fast jag vill samtidigt inget hellre än att han kommer ut, välskapt och frisk.. 
 Har börjat småpacka bb-väska. Kanske borde packa den ordentligt snart, man vet ju aldrig.
Nästa vecka är du välkommen lilla bebis! <3 fast pappa-oskar tycker nog att du kan stanna där nne ett tag till så han hinner förbereda sig lite mentalt.

Får väl också vara väldigt nöjd över att oskars pappaledighet beviljades. Han får två veckor innan sin semester, så sex heeela långa veckor kommer jag ha honom hemma i sommar. SUPERSKÖNT! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback