22 april

ROADTRIP! Bilen styrdes mot Karlstad direkt efter oskar kom hem från jobbet igår. Det var uppenbarligen längre än vad jag trodde dit och min kropp är verkligen inte byggd för att sitta ner i en bil länge nu! Likaså heller inte min urinblåsa! :)
Väl framme var oskar supernöjd över sitt däckköp. Jag var mest av allt fokuserad på att hitta burger king; Jag lyckades och det smakade tyvärr inte alls så bra som jag laddat upp inför att de skulle göra. Men vrålhungrig som jag var slank maten foooort ner.  När vi begav hos hemåt var klockan redan megamycket och vi gäspade ikapp hela vägen hem!

Imorrses var jag vaken vid 5, super pigg. Låg och vände mig länge och lyckades somna om väldigt skönt eftersom jag inte vaknade alls förän oskar berättade att målarna stod och plingade på grannens dörr. Några minuter efter kom dom givetvis hit, hur många som helst var dom också för den delen!  Oskar gick till jobbet och jag låg inne i sovrummet och försökte förtänga målarnas hemska höga röster. Jag lyckades och somnade om!

Upp igen och gå till MVC, min BM var sjuk idag och jag fick en annan trevlig dam som jag träffade på inskrivningen. Knodden ville absolut inte ligga still när hon skulle klämma på magen, kickade och rörde sig (allt för att jävlas).. hade äggvita i urinen, måste dit och lämna nytt prov imorgon.. Ska till lab och lämna blodprover också.




Nu inväntar jag samtal från pappi, han och jag tänkte luncha med sallad från Roma. Godaste och fräschaste salladsbaren i stan! :-) Sen verkar de som mormor & hennes gubbe ska släpa med mig till stan för att köpa barnvagns täcke. 
Jag skulle faktiskt gärna krypa ner under täcket eftersom jag har sjukt ont i halsen och känner att en hemsk förkyldning är påväg att greppa tag om min stackars arma kropp!  Som om de inte räcker med att ha halsbränna?!

Nu är målarna här igen........ Hoppas att min älskade börjar bygga på en soffa snart som vi kan ha där ute på balkongen sen! :-) Min karl, han kan han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback