ensam



Mina killar har åkt iväg till Götene, Oskar skulle hjälpa till att rensa ur någon lada så de fanns förvaring till alla svärfars prylar till vintern och svärmor längtade efter vilgot. Jag ska till stallet om ca 30 minuter, mamma häntar upp mig. Blir dressyr på banan och hoppas att han inte är ömfotat..

jo, påtal om att dom har åkt. SDom åkte för ca 1½ timma sedan och redan efter en timma blir jag helbarnslig och toklängtar efter vilgot. Min lilla lilla prins.. Jag behöver (måste!) pussa på honom iaf en gång i timmen för att må bra!
Hoppas att dom kommer hem tidigt från götene.

eftersom jag fortfarande inte kommit iväg till skövde eller trollhättan för ltie shopping så kliar de lite extra i fingrarna. Så imorgon blir de en trip någon stans, Både överby och elins esplanad är att rekommendera till folk som har barn. Dom har stora amningsrum där!! Finns micro på plats, vilket är toppen för oss som flaskmatar. ja, många plus för de! :-)

Ska nog sysselsätta mig med att städa bland kläderna sen, både vilgots och mina. Så är de någon som är i behov av kläder så hojta till. alltså inga barnkläder, dom håller jag hårt i.. Vem vet, de kanske kommer en till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback