20 September

Igår var vi uppe med tuppen, hela familjen! Åkte och röstade och vidare mot Småland, de vankades namngivning för Elsa, Vilgots kusin. Efter mat och tårta var vi trötta och begav oss hemåt, kom innanför dörren vid 7 tiden och de var tidigare än vad vi trott! Vi zappade mellan valvakan och lite annat på tv, och på tal om val. Jag hoppas verkligen alla har utnyttjat sin rösträtt?! Demokrati skulle inte funka om vi inte röstade! 
Sen när alla olika människor gör påhopp på varandra på facebook är superbarnsligt, "röstade du si eller så kan du radera mig från din vännerlista". ALLA TYCKER OLIKA! Och ja att SD kommit in i riksdagen. Men ärligt, det var väl väntat?! Och NEJ, jag har inte röstat på sverigedemokraterna men dom som har gjort de borde har väl lika stor rätt till de som att rösta på något annat parti. Barnslerier att lägga sig i vad andra röstat på.

Idag har vi varit på BVC, fikat med syster & mormor och Oskar var hemma på lunch.
Nu vilar ville lite och jag tar igen mig i soffan.
Ye ye, en rolig vecka framför oss. Babycafé imorgon, ons ska vi på Killerqueen i arenan och torsdag blire götene.
Nu ska jag lägga mig ner en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback