tajm att

borsta tänderna, pilla ur linserna och inta ytan som finns kvar i sängen. ryggen värker!

Imorgon ska jag med mor&far och kolla in stället dom hyrt till lillsysters student. Inte den bekaste aning om vart sjuttsingen de ligger eller är för ställe så det blir spännande. Sen har jag lovat mamma att jag har lunch åt henne här också, smaskig kycklinggrej.
Har planer på att tvätta lego imorgon, storaaaa planer. Han behöver skrubbas ordentligt! Vet visserligen att han kommer gå ut och rulla sig i någon hemsk jordhög i hagen direkt efter så mitt jobb kommer vara förgäves. Men han vill nog bli lite vårfin ändå! :-)

Ne fyfan jättemycket sovdags och försöka ha värmekudden på ryggen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback