IGEN

jag har gjort de igen, bakat...
Idag slängde jag ihop hallongrottor, dom står på kylning nu sen ska dom genast in i frysen och enbart ätas utan människor som förtjänar sådan njutning!  Jag ska inte äta en enda(är tanken) eftersom jag redan är ett fetto.

Nu kslutar oskar jobba om en timma, regnet faller och jag hade tänkt slängapå en film?..
Ja jag får nog leta igenom lådorna med filmer nu, dom ligger fortfarande i kartonger från flytten.. Tycker de är sjukt fult att ha filmer framme i hyllor, blä blä så här kommer dom absolut inte packas upp. Dom får ligga kvar där dom gör.

Ne, täcket och kudden på soffan nu och en rolig komedi. Kanske inte ska klaga över att gå hemma? Oskar ville iaf hemskt gärna byta med mig förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback