funderar

på att baka lite, igen. housewife som jag är (?!)

karln i hushållet ligger och sussar. jag är hungrig och uttråkad!
mamma ska komma hit på fika ikväll, mysigt. jag har världens bästa mamma, kan ringa hemma 15 gånger varje dag för att bara prata lite.  Inte alla som har så bra relation med sin mammi som jag har, underbart.


Jag skulle verkligen behöva en ordentlig klippning, håret är tokslitet! hemsk längd är det på det och färgen är supertråkig nu.
Så för att sammanfatta det hela; behöver klippas, färgas, och förnyas.
Ska jag bli riktigt mörk igen??  Oskar är inget bra smakråd.
SÅ ALLA TIPS ÄR VÄLKOMNA.



Bjussar på en magbild idag.


Kommentarer
Postat av: Dijana

Vågar du färga håret när du är gravid??Jag blev skrämd när en frisör sa till mig att man inte kan vara säker på hur håret kommer att reagera. Något att fundera på:P.

När är det dags för lillen att komma ut??

2010-05-11 @ 19:04:55
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback