en bra

en bra kvinna reder sig själv. MNST SAGT!




rally i falköping igår. Sandra och jag underhöll varandra, tackar för det! Blåste och var kyligt och att jag hade hemska sammandragningar och en jävla smärta överallt gjorde väl inte mitt humör särskillt bra. Men jag tycker jag bet ihop bra.
Åt middag hos svärföräldrarna, hem och la mig i ett varmt bad & knaprade mer alvedon. Ingenting hjälpte, skulle ringa in men lyckades tillslut somna.
Nu vet jag inte riktigt hur jag mår, bättre men inte som vanligt?

Ska ta mig en promenad nu. (kors i taket) Oskar åkte till götene(så extremt ovanligt), så jag får väl dra på mig ett par mjukisar och sysselsätta mig med att gå ut i solen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback