6 maj

var uppe med tuppen! Packade ner all tvätt i stora ikeakassar och begav mig till mamma. Nu har jag varit här sedan halv 8 och tvättat.. Och mestadels är det enbart min tvätt. Oskar förbrukar typ inga kläder, men konstigt nog förbrukar jag mer än en människa borde göra?! Jag har hål i hakan och spiller endel! haha!

Nu inväntar jag dom sista maskinerna, det ska hängas upp och sen ska jag hem och steka upp köttfärsen jag inhandlade igår. Här ska det göras matlådor!!
Tänkte kasta ihop några olika småkakor också, bra att ha i frysen? Gott är det ju också..
Måste köpa russin till havrekakorna och kanske daimkulor, hittade ett roligt reccept igår på några kakor som jag skulle vilja provbaka!

Idag ska vi till BM också, sista besöket innan BF (spännande!). Jag tror visserligen att vi kommer gå över tiden men, vi får väl se.
Så idag ska vi sammanfatta graviditeten. vet inte riktigt hur jag känner att de varit? omtumlande, spännande och gått fort. Jobbigt att bli stor och inte kunna sysselsätta sig med ridningen eller att kunna jobba. Annars har jag väl mått fint.
Sjukt jobbigt att inte kunna ha sina kläder också, men det är väl en bagatell..

Nej, hej och hå. Dags att springa ner till tvättstugan igen, tusende gången typ. Sen blir de en sväng hem för att fixa allt som ska fixas. Jösses, jag gör mer om dagarna nu än vad jag gjorde när jag jobbade.
Kanske är detdär med att man boar och känner att man måste ha ordning innan bebis kommer? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback