497

"du har plats 306 i kön, just nu är vi 96 handledare som arbetar för att hjälpa dig. "

Det går framåt, sakta men säkert. Och man kan ju undra om varför antalet handledare heeela tiden minskar?! I början var det 120 och nu helt plötsligt 83. Har dom fikapaus? :)

Idag är det föräldragrupp, igen. Hoppas det inte är lika långdraget idag! Varför ska man behöva ha kaffepaus efter en timma? DRICK KAFFE INNAN MÖTET.  Som höggravid är det inte särskillt lätt att sitta på en obekväm stol, en bebis som sparkar och trycker på och ett humör som pendlar. 
 

Idag ska mattan till balkongen inhandlas! Jippi! :-) Hoppas vi får ordning på balkongen snart så vi kan sitta där och njuta av solen! Ska inhandla "pluppar" att sätta på vattenrören i badrummet, eftersom vi ska ta bort handukstorken och smälla upp vårt skötbord där. Tur att jag har en handyman!

Imorgon ska jag upp med tuppen; hinna tvätta, longera och promenera med Lego, lunch hos farmor och sedan åka till göteborg för att hämta pappa och hans flickvän på flygplatsen.

"du har plats 106 i kön, jut nu är vi 92 handledare som jobbar för att hjälpa dig"
Tackar, jag tackar. Nu är det inte långt kvar!
Efter jag fått tala med en av dessa 92 handledare som jobbar för att hjälpa MIG så ska jag diska och ta en svängom med min käre och trogne vän dammsugaren, vattna blommorna och sedan ta en avslutande dusch.
Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack så mkt! :) Hur är det med dig idag?

2010-05-03 @ 17:33:35
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback