24 maj

förvirrad, men nu har jag iaf kollat och det är måndag!

Vaknade långt innan oskars väckarklocka började pipa, klarvaken! Så jag låg där i sängen och spelade mobilspel, vilken sysselsättning! Han gick upp och jag slog på tven, lite roliga komebiserier gick redanvid denna tiden. Nyheterna orkade jag titta på också, sedan bäddade jag ner mig ordentligt och somnade om.

Gick upp nu vid halv 10 och har precis pillat i mig frukost. Smakar alltid så gott med frukost nu, även om det är torrt bröd och ett glas oboy!

Gubbar håller på och sågar ner träd utanför balkongen?! Och dom pratar högt och är irriterande. Känner nästan för att ifrågasätta om dom kanske skulle ta och fokusera lite på sitt jobb istället för att bli stillastående och tjöta skit.  Män kan inte göra nått korrekt?!



I veckan har jag gjort fullt med planer. allt för att inte vänta på att den vill komma ut!
Idag är det städning och picknick med antonia & johanna.
tisdag (DAGEN VI VÄNTAT PÅ) stallet, hovslagaren ska komma, träffa sarah
onsdag fika med tjejerna på kvällskvisten.
torsdag städa ännumer och putsa fönstrena
fredag då ger jag upp och väntar på bättre tider.

Imorgon är dagen D här. Konstigt att man väntat så länge och nu är dagen kommen?! Helt plötsligt känner vi oss inte alls redo och förvirringen är nog väldigt stor hos både mig och oskar.
Oskar ska till göteborg med jobbet i veckan också, ons-fre men det verkar som dom åker redan imorognkväll. Jag har ingenting emot det! Dom kommer få det superskoj och bli bortskämmda med god mat.  Det tar bara 1½ timma från göteborg hem, så jag känner mig inte orolig för 5 ynka öre över att han inte skulle hinna! Och jag tror förövrigt inte att det blir någon bebis denna veckan, tyvärr. Han verkar ha de fint och skönt därinne och jag tror nog han ligger kvar länge till. Fast han borde väl veta att han är varmt välkommen?!   
 
Nu ska jag skrubba badrummet, ta mig en dusch och njuta av tystnaden.. (förutom gubbjävlarnas skrik utanför)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback