22 maj

mammas födelsedag, grattis!

Sov länge, skönt! kastade i oss frukost och åkte till stallet. Idag var de jakt i hagen! lego ville absolut inte följa med in, han som brukar komma när man ropar. Antagligen jävlades han med mig pga duschen han fick igår. Alla andra hästar ville gladligen med in och komma och kela med mig & oskar.
 Oskar red lite i paddocken, börjar se riktigt bra ut! ;-) Han ska få en ridhjälm i present av mig tror jag nog.

Sen hem, snabbdusch och fram till stan för att möta upp mamma&compani för en födelsedagsmiddag. Vi köpte en söt liten blomma i födelsedagspresent till henne. i sista sekund....

Nu spelar herrn tvspel, jag hade tänk sätta mig i solen en snabbsväng men den verkar ha försvunnit bland molnen nu. typiskt!
Lugn lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback