20 maj

sprungit upp och ner hela natten.. oskar har vaknat varje gång, stackarn! 
 fick iaf sova ut lite på morgonkvisten efter han hade gått iväg till jobbet, alltid skönt att få breda ut sig och ta den plats i sängen som jag (fettot) förtjänar!


idag skulle balkongen besiktigas. gubbarna kom precis när jag kom ur duschen, hann precis ta på mig kläder innan dom stampade in och glodde runt. Var en hel hög människor, trevliga var dom också! passade på att ifrågasätta om det skall kunna lukta rök när man har stängt och grannarna över röker. Han skulle kolla på detta och försöka nämna det lite snyggt för knäppgökarna på andra våning! Jag förstår visserligen att man inte kan förbjuda människor att röka på sina balkongen men lite hänsyn kan man allt visa om det resulterar i att de luktar rök i hela våran lägenhet :-)  vidrig lukt som sätter sig i allt!! jag ska aldrig i hela mitt liv ta i en ciggarett igen.


Ikväll har jag bestämt att det ska bli smarrig mat här hemma! eller ja, mat som jag gillar men icke oskar. Han är dödsrädd för grönsaker, barnslig som han är. Men jag harlovat att använda det sparsamt idag, så han också kan få tycka det smakar någorlunda gott!
 Sjukt chipssugen är jag nu också!




 Imorgon ska jag ta mig i kragen och träffa den bästa människan jag vet. 
Bättre vän är Antonia går inte finna i denna värld! Jag är tacksam att ha dig, även om norge har satt klorna i dig och gör att jag har dig hemma på tok för sällan.
 Kärlek till världens finaste vän!



 



Kommentarer
Postat av: Antonia

Va söt du är min älskade vän :)

i sommar får du ha mig hemma i hela 2 månader, kommer bli såå kul.



Idag ska vi sätta fart på barnfödseln! promenix med stavar? haha. Inget regn kan stoppa oss här inte!

2010-05-21 @ 09:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback