19 maj

solen skiner och värmen är härlig idag. Jag håller mig inne, känner mig megatrist. ryggont och skallebank!
gjort lite nytta idag iaf så jag har inget dåligt samvete för att lata mig!
Ska vidare till götene på kalas ikväll, oskar har blivit skonad och ska ha en hemmakväll med tvspel misstänker jag.

19 maj alltså, hade någon frågat mig efter ett datum för längesedan då jag trodde han i magen skulle komma ut såhade jag sagt 19 maj. vet inte varför jag haft detta datum i lite åtanke, de kommer iaf knappast ske någonting idag!  Men jag får nog försöka prata med honom där inne och säga att jag absolut inte vill behöva gå över tiden, jag har inte tid/ork med det. Han bör komma SNARAST!

Nu ska jag nog kasta mig i sängen och se lite på tv innan jag ska duscha och anstränga mig att ta på mig kläder inför kalaset.

Får väl passa på att be om ursäkt till alla mina vänner, jag känner mig supertråkig just nu som aldrig är med på någonting och knappt orkar ses. FÖRLÅT, verkligen. jag har ont, är fet och otroligt trött hela tiden. Är man höggravid så tycker jag väl kanske inte de är så konstigt heller. Men jag lovar att jag ska försöka orka bli lite roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback