17 maj

gårdagen - oskar målade mina tånaglar, imponerande resultat. mamma kom förbi och toppade min kaluffs, jag slängde i en färg och gjorde även en ansträngning och raknade benen(ingen prio när man är höggravid!)
 Kände mig faktiskt som en ny människa efter att ha fixar mig så. Riktigt skönt!

klockan ringde dödstidigt idag, 7.00 och jag begav mig till BM kl 8. Hon var glad och trevlig, sista besöket innan BF. Sa så sist ockå, men då hade hon glömt att planera in ett så därav detta extra besök. Allt såg fint ut, magen hade krympt! Och jag som äter som en häst?! haha! Den enkla förklaringen kan vara den att magen har sjunkt mycket eller att lite fostervatten försvunnit. Ingenting att oroa sig för iaf.
Bebis verkar må finemang och hon trodde jag kunde förvänta mig att någonting kunde ske snart. Men jag hoppas inte på någonting. Räknar med att gå över tiden och behöva missa min systers student, min enda syster. JAG TOTALVÄGRAR föda den dagen. Så bebis, snälla. KOM UT SNARAST!
Hjärtljud; 138
Blodtryck; 130/65
Sf; 32

Väl hemma sprang jag ner och upptäckte till min glädje att tvättstugan var ledig. Kastade in massa tvätt utan sköljmedel, för de var slut. Jag hatar att tvätta utan det!!!!
Men ja, tvätten behövdes iaf tvättas och jag är på tok för bekväm att springa till affären. Nu ska jag ner igen och hänga upp och kasta in nya maskiner.  Jag skulle verkligen vilja ha en slav, någon som kunde tvätta våran tvätt, massera mina fötter och laga mat åt mig när jag säger till. Någon som erbjuder sig göra detta för en billig peng är välkommen att ringa omgående! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback