15 maj

vaknade upp, tittade ut och insåg att det förmodligen blir en inne dag! Regn och dimmigt, väldigt trist!
 oskar jobbar, eller han slutar vilken sekund som helst och skulle köpa med baugett hem, det är tomt i kylen och frysen(förutom alla kakor)..
Jag hade tänkt kila fram och kolla Älvaslaget(brännbolls turnering) ihop med antonia. Men då ska de nog ske ett mirakel att solen kommer fram och tjugogradig värme?! :-) Kommer knappast hända va??


Ska försöka ta mig i kragen och gå till affären sen, oskar skulle nog bli överlycklig om han fick kött och hasselbackspotatis ikväll.. jag kanske ska anstränga mig?! :-)

Jag måste springa och kasta av oskars myskläder och dra på mig mina egna, hans måste ju typ ligga redo när han kommer hem. Här i vårt boende går vi inte i någonting annat än myskläder! ;-)



Annars kan jag tycka de vore en bra dag om förlossningen ville starta nu. kanske får be han i magen om att snabba sig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback