12 maj

varit uppe sedan oskar åkte iväg vid halv 7. vred och vände mig många gånger innan jag insåg att det verkade kört att lyckas somna om, därför sitter jag här nu efter att knaprat i mig lite frukost..  Gäspar och gäspar men sova känns super avlägset.

Oskar kommer hem på lunch så efter de kanske jag borde bädda ner mig och sussa bort eftermiddagen? :) Det ska tydligen bli regn hela dagen ändå (?)
Frågan blir bara; vad sjutton ska jag göra ända fram tills han kommer?!
Jag kanske ska baka.... men vem ska tvingas äta allt jag bakar?! Alla kaksugna människor är varmt välkomna hem till oss! ;-)

Röd dag imorgon, sovmorgon med älskling. Jag gillar när han är ledig! :-D



Jag ska knopa ihop en annons och kasta ut på blocket också. Får inte glömma det nu!
Letar som jag sgt tidigare efter medryttare till min älskling.. 
 någon som faktiskt RIDER dom dagar hon/han tar åt sig.  


Kommentarer
Postat av: Dijana

Det var just det jag var orolig över. Att till slut se ut som en morot och behöva färga håret jätte mörkt för att jämna ut det:).

2010-05-12 @ 10:10:54
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback