jag hinner

jag hinner aldrig skriva här känns de som.

Dagen, lördag. ja, vad har vi gjort?
Vi sov länge, åkte ut massa ärenden, jag och lillkillen hoppade av hos mamma & ola för att se på brölloppet tillsammans med dom. Oskar åkte till götene för att lämna av saker vi hade ståendes i bilen.
 han kom med pizza och vi njöööööt framför vigselcermonin, fick nästan lite tårar i ögonen!

nu är vi duschade, vilgot fick sig ett skönt bad och nu ligger han här bredvid mig och halvsover. Oskar passade på att kasta sig i sängen en timma. Jag borde också kanske slumra lite på soffan iställe för att skriva här, har en jobbig huvudvärk. dricker väl antagligen fördåligt!

Ja, dagarna går och vilgot växer!
Jag har sagt de förr; jag har världens finaste killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback