vi har varit

ute på promenad jag och vilgot. Gick också hem till mamma och blev bjuden på jordgubbar, super smaskigt! Nusitter vi här, hyffsad nymatad pojk och en småhungrig jag. jag glömmer helt av att äta ordentligt på dagarna, har fullt upp med att mysa och pussas med vilgot.. 

Inget vidare väder idag och jag är superfrusen och sliten! misstänker att jag börjar bli sjuk nu också, ont i öronen.. Verkligen inte OK att bli det nu!

Oskar jobbar sin sista dag inför semestern imorgon, ska bli ljuvligt att ha honom hemma i 6 lååånga veckor :-) hoppas vi kommer iväg på massa roliga utflykter! Imorgon ska vi iaf fira in semestern med thaimat, givetvis från Wokhouse (vad annars?). Är de bra väder blir de picknick.


Världens coolaste kille.


Ser ut att bli regn, inte mig emot om det blir det idag men kommande 6 veckor har jag beställt strålande solsken så jag kan få färg på min blekfeta kropp. Jag är en sommarmänniska! Jag älskar solen, bränner mig aldrig och älskar att pressa som sjutton på stranden. 
I år lär de inte bli många soltimmar på stranden, men betydligt många mer i mammas trädgård eller i svärmors.. Och de ska man inte gnälla för direkt, då blir man servad! Bara att njuta :-)

 







Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja synd att man inte får vakna så varje dag! :) Han passar super i turkos ju ;)

2010-07-08 @ 16:22:22
URL: http://losundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback