vi är korkade

Väggen står i vardagsrummet, redo för upphängning. MEN smarta som vi är så är de någpn slags mjukvägg bla bla bla?! De är betong länst ner där vi borrat förut och då tog vi väl lite förgivet att de var en betongvägg.
Men somsagt, jag har en handyman som har lösningarna på alla problem! :-)

Tvättmaskinen är köpt, står i hallen och tar plats just nu. Ska ta ut badkaret idag och ställa den på plats iaf, sen kommer någon elektriker i veckan förhoppningsvis.

Vad mer?
Herrarna sover, extrema latmaskar!
 Jag funderar på att kanske krypa ner i sängen lite också, men vilgot vaknar väl såfort jag somnar.  Han har ganska bra sovtider just nu, somnar sent ca 22 tiden - vaknar vid 4 tiden för mat och somnar om- vaknar igen vid 6 av någon tokig anledning och är superpigg och då får pappaoskar ta hand om honom- jag brukar bli väckt vid 9 av dom och då lyckas vilgot somna om direkt. Jag har sömneffekt på ungen?!

Idag har vi inga stora planer. Jag har planerat in fika och en sväng på stan med Sarah, vi får väl se om vilgot stannar med sin pappsing eller om oskar tänkt åka och fixa upphägningsprylar till väggen, vore ju ganska skönt eftersom tven nu står mitt i rummet, galet nära soffan. De är som att sitta på en biograf! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback