tidigt

Vilgot vill inte sova längre nu. Så latmasken till mamma fick dra sig upp!
Jag gäspar och det tycker lilleman är roligt tydligen, då ler och skrattar han. och mitt mammahjärta smälter! Älskade spillevinken min!

Nu har han slumrat till och jag ska frsöka smita ut till köket och fixa någonting ätbart. Funderar på om jag kan ta kyckling och broccoli till frukost?! Jo ja de anser jag nog att jag kan.

Oskar sussar gott i sängen än och jag ska försöka skaka liv i båda herrarna om någon timme. Vi satsar på att vara påväg mot trollhättan vid 9 tiden, och innan ska jag åka förbi mamma och ge henne två klänningar hon ska låna.
Jag hoppas på att kanske hitta några snygga klädesplagg idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback