söndagsmorgon

en god natts sömn, en kramig sambo och en mysig son. Ja, ni förstår att jag är lycklig va?:)

Vilgot sov för första gången i sitt egna rum, funkade superbra! jag var uppe och matade honom vid 3 tiden och sedan var oskar uppe någon gång vid 6-7 tiden.  Idag ska jag bara ställa in fotöljen bredvid hans säng, eller rättare sagt; oskar får släpa in den dit (vråltung) och ful (önskar mig en ny!).

Nu sitter jag här, ville ligger i mitt knä och har just slumrat till. Oskar sover än och jag skulle hemskt gärna vilja trolla fram någon smarrig frukost nu.. Kylen är tom på allt, tror inte ens vi har bröd. ICA nästa!
  Ska ut och fara massa ärenden idag, cheapy är dock de enda jag kommer ihåg!? minnet är bra men kort.
Sen kanske vi lånar varsin solstol hos mor & ola? Vi behöver bli bruna, snarast!


En sommarbild från after beachen, Tylösand -09.
 Vi satt och drack öl och sjöng loss till bandet som spelade.
 I år från mamma & hela goa bonusfamiljen partaja loss lite åt mig ;-)

Nej, kanske dags att försöka skrapa ihop någonting ätbart. Annars får jag och vilgot springa över till netto(ligger 50 m bort) och köpa någonting.

Ha en bra dag i värmen, det ska vi ha! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback