regn i massor!

Vilket väder vi haft idag, regn regn regn! Vi har haft en lugn och skön dag iaf. Åkte och fikade hos mamma & Ola imorrses, sedan hem för att mata lillkillen, vidare till BVC för två månaderskontrollen. Jöses, fattar ni?! TVÅ MÅNADER! det har gått fort.  Jag tog en sväng förbi min farmor för en kopp kaffe och sedan hem till mamma igen för att bli bjudna på tacos. Alltid skönt att bli bortbjuden, slippa stäla sig i köket och slita! :-P



Imorgon ska vi göra en trip till Tibro, oskars cross är på service.. Ska åka till skövde på hemvägen och gå i lite affärer, jag MÅSTE till chillistore. Och kanske kan jag hitta mig ett par shorts också?
Nu är de min tur att duscha här hemma, måste färga ögonbrynen nu också! Sen ska vi slänga på en film och ha lite mys här hemma! :-)

Älskar mig goa killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback