Nu kan

Nu kan vi stryka tvväggen från våran långa "2-do list". Den ligger i i götene på tork just nu, men imorgon kväll kanske vi får upp den på väggen. Ska bli spännande att se hur de ser ut! Min händige man har verkligen imponerat ännu mer på mig! :-)
  Igår hade vi en mysig kväll, vi åt pizza (ja de sket sig med lchf totalt!) och gick på bio. Vilgot fick vara hos min mamma och bli ompysslad.

Nu har jag varit i stallet, blev dressyr. Känns så roligt att få rida igen och snart ska jag börja hoppa tänkte jag :-) Måste åka och köpa mig nya ridhandskar och ett lagom lång spö. Alla dressyrspön är för långa och jag har aldrig tidigare använt de på min älskade häst eftersom han varit tok spörädd! Men han går väldigt mycket bättre om man har en med sig iaf. JAG SKULLE ALDRIG ANVÄNDA DEN. 

 
Imorgon ska vi åka till trollhättan, tvättmaskin på siba. ÄNTLIGEN! Kanske blir en sväng på överby, eller jag vill iaf det. Oskar är väl tveksam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback