tisdag. ONSDAG?!

Jag var bombsäker på att de var tisdag, tydligen fel. En dag hit eller dit gör väl inte särskillt mycket skillnad heller för den delen. Gått upp sent ur sängen idag, skönt att få breda ut sig ordentligt när oskar sticker iväg till jobbet! Planer för dagen ser ut följande; städa här hemma, inväntar någonting att packa ner våra julsaker i.. Ska även sticka iväg till älsklingen och ta en lång, härlig ridtur i kylan. Finns nog inget bättre än att få vara själv en stund ute i skogen med honom!

Igår var vi på babyproffsen, kikade lite på deras barnvargs utbud. Verkar finnas så mycket barnvagnar att man kan bli helt tokig! Vi verkar ha bestämmt oss iaf, eller ja.. Jag velar som vanligt (?!) 

Urk vad jag gäspar! Sover bättre nu än vad jag gjorde ibörjan av graviditeten då jag fick springa upp iprincip varje timme och kissa, nu räcker de oftast med 2 gånger per natt. Jag gillar det inte då jag är van att sova som en stock hela nätterna! Och het plötsligt har oskar börjat sova med mer kuddar än vanligt, Vi hade stora disskutioner för några månader sedan om att vi inte behövde ha 6 st kuddar i sängen och har därför slängt några. Nu helt plötsligt har vi 6 st i sängen igen?! Känns som jag knappt får plats!

Har kikat runt lite på nätet efter ett närliggande ställe att göra köns UL på, verkar vara göteborg som ligger närmast. På nyår tyckte vi att några av oskars vänner berättade om att det fanns något ställe i skövde som gjorde de, så det ligger på oskars ansvar att kolla upp. Idag har jag tom påminnt honom om de!
På vårt rutin UL så trodde barnmorskan att hon såg vad det var men ville inte lova helt. Och pågrund av vår, eller kanske rättaresagt min nyfikenhet så har vi bestämmt oss för att kika efter än en gång.

Namn har vi redan endel förslag på. Och vi har våra favoritnamn, men oskars namnförslag gillar inte jag och han gillar inte några namn på V. Vilket jag inte kan förstå.. För alla jag kommer på börjar fasiken på V! :S

Krabaten i magen verkar iaf må bra, det rör sig och sparkas flitigt. Oskar har ännu inte fått känna någon spark, lite trist men det kommer nog snart! 
             
En bild på vår bebis som gör tummen upp!
<3

lillen gör tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej kajsa! jag hade ingen aning om att du var gravid! hur har jag kunnat missa en sådan sak?? :O när skall du ha? måste säga att du skriver väldigt bra! kram<3

2010-01-13 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback