sovit så gott!

Vi somnade tidigt igår, alltid skönt! Blev en film och muffins dag igår, såg "Sommar med Göran" och den får väl OK, vi fick oss några goda skratt iaf. Direkt efter den slog vi på "Planet 51", finns inte så mycket att säga om en, smårolig..

Har haft härliga drömmar inatt! Oskar fick i uppgift att ringa och väcka mig tidigt så jag skulle kunna ringa mvc för att kolla upp när sjuttsingen vi skulle dit eftersom jag har superkass koll på allt just nu. Han kom ihåg att ringa, vilket blev en chock för mig. Kvart i 8 satt jag spikrakt upp i sängen med telefonen i handen för att ringa "-vi har telefontid från 8.30 bla bla bla bla.."  JAHA, det var bara till att sitta kvar spikrakt upp för att inte somna om innan och missa telefontiden. Fick iaf tag i dom vid 8.50 tiden, alltid svårt att lyckas ringa dit. deras telefoner går verkligen varma under telefontiderna! Fick prata med en supertrevlig dam och min bitterhet över att inte få sova försvann ganska fort!

Kastade iväg telefonen igen och somnade om, såååå skönt! Då väcks jag av telefonen, två gånger dessutom! Jag borde stängt av den, Efter detta pallrade jag mig upp, fixade lite frukost och nu hamnade jag här.. ovanligt?

Dagens planer är luddiga, har ont om planer överhuvudtaget. Funderar på att kolla om far vill luncha med mig? Ska dra över lägenheten med dammsugaren också, blir smutsigt fort..

På tal om lägenheten, Vi måste kolla upp lånelöfte osv. Om allt går ur vägen med mor & olas husköp så köper jag och min käraste hennes lägenhet. Trivs superbra där vi bor nu, det är fint här och allt funkar MEN när den lille ploppar ut ( Ja, den ska bara ploppa ut. smidigt och enkelt) så kan det vara smidigt att bo på första våning och ha barnrummet fixat.  Så, Håll tummarna!
 Jag skulle vilja trolla och flytta med en gång. Vet ju inte direkt hur mycket jag kommer kunna hjälpa till att bära prylar osv sen. Känner mig redan superstor!  Och idag ska jag rensa ur min gaderob, så ni som är ibehov av kläder är välkomna hit! Har väldigt mycket med prislapparna kvar på, hemskt att erkänna!

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Ellika

Hej :) Har inte ens sagt grattis till bebben :P Fick reda på det nyss! åååh va kul!



Jag säger aldrig nej till kläder :)

2010-01-19 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback